مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:382018-12-17ورزشي

بازنشسته های فدراسیون فوتبال برمی گردند!/ فوتبالی ها مجلس را قانع کردند؟


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس شایعات منتشرشده از راهروی فدراسیون فوتبال خطاب به معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی توضیح داده شده که عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید به این خاطر که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیچ قرارداد .

- بازنشسته های فدراسیون فوتبال برمی گردند!/ فوتبالی ها مجلس را قانع کردند؟ گفته می شود با توضیحات قانونی و قانع کننده از سوی فدراسیون فوتبال ادامه همکاری علی کفاشیان، فریدون اصفهانیان، حیدربهاروند و دیگر بازنشسته ها بلامانع تشخیص داده شده است.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس شایعات منتشرشده از راهروی فدراسیون فوتبال خطاب به معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی توضیح داده شده که عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید به این خاطر که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیچ قرارداد حقوقی ندارد و ریالی از فدراسیون فوتبال دریافت نمی کند و از همه مهمتر برای حضور در فدراسیون فوتبال ساعت موظفی ندارد و شاید حضور آنها تنها هفته ای یک بار و دو سه ساعتی به بهانه برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال باشد.

معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور پیش تر به همین بهانه روسای هیات فوتبال استان ها که بازنشسته هستند را از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشسته های فدراسیون فوتبال برمی گردند!/ فوتبالی ها مجلس را قانع کردند؟

بازنشسته های فدراسیون فوتبال برمی گردند!/ فوتبالی ها مجلس را قانع کردند؟