مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 12:262018-12-17بين الملل

رییس رژیم صهیونیستی، لبنان را به نابودی تهدید کرد


رییس رژیم صهیونیستی با بیان اینکه دولت لبنان را مسئول تونل های ادعایی حزب الله در مرز شمالی فلسطین اشغالی می داند، این کشور را به ویرانی کامل تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) از عملیات ارتش این رژیم برای تخریب تونل های ادعایی حزب الله در مرز شمالی فلسطین اشغالی بازدید و لبنان را تهدید کرد.

ریولین با ادعای اینکه تونل های حزب الله که از روستاهای جنوبی لبنان به مناطق شمالی فلسطین اشغالی حفر شده اند، اسراییل را به جنگ با این کشور می کشاند گفت که این نبرد نهایتا منجر به نابودی لبنان می شود.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل وی در دیدار با نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توضیح داد: ما دولت لبنان را مسئول اتفاقاتی که در خاک این کشور رخ می دهد، می دانیم .

رییس رژیم صهیونیستی با گرفتن انگشت اتهام به سمت ایران مدعی شد: به حزب الله هشدار می دهیم که دستور کار ایران را در لبنان اجرا نکند و از آن (لبنان) به عنوان وسیله ای برای حمله به اسراییل بهره نجوید.

زیرا ارتش اسراییل آماده پاسخ دادن به هر سناریویی است .

  ریولین در ادامه ادعاهای خود با بیان اینکه اقدامات حزب الله به لبنان صدمه می زند، افزود: تونل های تهاجمی حزب الله، نقض آشکار حاکمیت اسراییل است و جامعه بین المللی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رژیم صهیونیستی، لبنان را به نابودی تهدید کرد

رییس رژیم صهیونیستی، لبنان را به نابودی تهدید کرد