مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 11:312018-12-17دانش

سامانه جامع آموزش فعالان فرهنگی دانشگاه ها رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم دراین مراسم با تاکید بر ارزش و اهمیت آموزش و توانمندسازی کارگزاران فرهنگی گفت: - سامانه جامع آموزش و طرح جامع الگوی شایستگی حرفه ای کارگزاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم دراین مراسم با تاکید بر ارزش و اهمیت آموزش و توانمندسازی کارگزاران فرهنگی گفت: باتوجه به سرعت تغییر و تحولات جامعه مدرن و به خصوص در نهادی، چون دانشگاه که در آن جوانان و دانشجویان حضور دارند، اهمیت امر آموزش و لزوم توانمندسازی دانشجویان فعال، کارشناسان و مدیران حوزه فرهنگی روز به روز روشن تر می شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم، طرح جامع الگوی شایستگی حرفه ای کارگزاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هارا امری عملیاتی دانست و افزود: این امر صرفاً یک پروژه و یک رساله نظری نیست و باید با دید عملیاتی آن را پیش برد.

زیرا این طرح از عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت مراکز آموزش عالی و موجب ایجاد فضایی بالنده، معرفت گرا و پرنشاط در دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع آموزش فعالان فرهنگی دانشگاه ها رونمایی شد

سامانه جامع آموزش فعالان فرهنگی دانشگاه ها رونمایی شد