مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 11:112018-12-17اقتصادي

تنظیف تبریز به مدد 2 هزار پاکبان


مدیرعامل سازمان پسماند کلانشهر تبریز با بیان اینکه تنظیف تبریز به مدد 2 هزار پاکبان انجام می شود، گفت: طی مناقصه انجام یافته مبنی بر انعقاد قراردادی سه ساله در راستای حرکت به سمت مکانیزاسیون خدمات شهری و افزایش تجهیزات و ماشین آلات توسط پیمانکاران؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، راستی اگر یک روز نیاید، انبوه نازیبایی ها آبروی کوچه را می برد و ما می مانیم و خاطره مردی با لباس نارنجی و حسرت دیدنش، پس تا هست کاش یادمان بماند برای دست هایش دعا کنیم و برای خستگی های دیرسالش خدا قوتی بفرستیم.

یکی از شریف ترین و سخت ترین شغل هایی که در کشور ما وجود دارد، پاکبانی است.

پاکبانی شاید از آن جهت سخت باشد که علاوه بر سروکار داشتن با انواع و اقسام زباله های شهری و ساختمانی و عفونی، از نظر روانی هم می تواند برای فردی که این شغل شریف را برای کسب روزی حلال هم برمی گزیند، سخت باشد.

صبحگاه که از خانه قدم بیرون می گذاریم با کوچه ها و خیابان های نظافت شده و تمیز روبه رو می شویم و این پاکیزی حاصل تلاش مردانی است از جنس نارنجی.

  نارنجی پوشان کارگران ساده و باصفایی هستند که اگر یک روز کارشان را انجام ندهند، کثیفی کوچه ها و محله ها همچنین بوی تعفن زباله ها همه را کلافه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیف تبریز به مدد 2 هزار پاکبان

تنظیف تبریز به مدد 2 هزار پاکبان