مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:362018-12-17سياسي

کاشی اصفهان با تکیه بر صادرات احیا شد/ بازگشت 500 کارگر بر سر کار


کارخانه 50 ساله کاشی اصفهان بار دیگر بر مدار تولید قرار گرفت و طرح های جدید را دست تولید و افتتاح دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در اواخر دی ماه سال 95 بود که کارخانه کاشی اصفهان به دلیل مشکلات ناشی از رکود بازارها و چالش های تأمین مالی، تولید خود را متوقف کرد و کارگران آن به دلیل عدم دریافت 11 ماه حقوق خود به شرایط موجود معترض شدند.

در همین رابطه پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مذاکرات مسؤولان استانی برای حل مشکلات این کارخانه وارد فاز جدیدی شد و پس از پیگیری های صورت گرفته، در سال 96، پس از برگزاری چند جلسه با فعالان اقتصادی استان، این کارخانه در چارچوب حقوقی مشخص به سرمایه گذار جدید واگذار شد.

با تغییر مدیریت در این کارخانه، برنامه های جدید تولید نیز در دستور کار قرار گرفت و رفته رفته مشکلات تولید و فروش کاهش یافت و در همین سال، به موازات تغییرات مدیریتی، اولین حقوق کارگران نیز پرداخت شد.

در حالی که با تلاش های شورای کارگری و در زمان بحبوحه مشکلات، ظرفیت تولیدی این شرکت به 2 میلیون متر مربع در سال رسیده بود، بدهی های معوق و مشکلات نقدینگی مانع بزرگی بر سر راه حیات کارخانه بود که با استقرار مدیریت جدید این مشکلات نیز به تدریج رفع شد و در سال جاری، ظرفیت تولید مجددا به سال های قبل از بحران بازگشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشی اصفهان با تکیه بر صادرات احیا شد/ بازگشت 500 کارگر بر سر کار

کاشی اصفهان با تکیه بر صادرات احیا شد/ بازگشت 500 کارگر بر سر کار