مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:212018-12-17اقتصادي

استفاده از کارت سوخت از اول دی ماه اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بختیار با اشاره به ثبت نام کارت سوخت طی هفته های اخیر، گفت: مجلس و دولت درباره گزینه های سهمیه بندی، - عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند، گفت: مهلت ثبت نام کارت سوخت باید تمدید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بختیار با اشاره به ثبت نام کارت سوخت طی هفته های اخیر، گفت: مجلس و دولت درباره گزینه های سهمیه بندی، دو نرخی کردن و گرانی قیمت بنزین تصمیم نگرفته اند و از سوی دیگر با موضوع قاچاق سوخت مواجه هستیم که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: راهکاری که دولت اندیشیده و مجلس با آن با مخالفتی نداشته این بوده که از طریق احیای سامانه کارت هوشمند سوخت مردم بتوانند بدون سهمیه بندی از کارت، برای تامین سوخت استفاده کنند.

باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شودوی با بیان اینکه طی هفته های اخیر ثبت نام افرادی که کارت سوخت ندارند انجام شد، ادامه داد: باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شود تا افرادی که در زمان قانونی نتوانستند ثبت نام کنند برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کارت سوخت از اول دی ماه اجرایی می شود

استفاده از کارت سوخت از اول دی ماه اجرایی می شود