مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:062018-12-17سياسي

نبویان: برجام اقتصاد کشور را نابود کرد/ شکوری راد: برجام توافق برد-برد است


شب گذشته حجت الاسلام سید محمود نبویان و علی شکوری راد در سالن آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین به مناظره در خصوص برجام و آثار آن پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شب گذشته حجت الاسلام سید محمود نبویان و علی شکوری راد در سالن آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین به مناظره در خصوص برجام و آثار آن پرداختند.

در این مناظره نبویان در ابتدا اظهار کرد: برخی افراد بیان می کنند که با برجام تحریم ها برداشته شده در حالی که بعد از برجام، تحریم ها چند برابر گردید به طوری که در طول عمر جمهوری اسلامی چنین تحریم هایی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه با امضای برجام کشور از مسیر هسته ای خارج شده و این بدترین اتفاق است، اظهار کرد: همچنین قرار بود بعد از برجام بانک های خارجی با ایران ارتباط داشته باشند ولی این مهم محقق نشده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی ها بیان کردند که بعد از برجام، گرانی از بین می رود ولی امروز شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم، سفره های مردم خالی است که این وضعیت مطلوبی نیست.

در ادامه شکوری راد گفت: ایران بر پایه ی اصیل ترین انقلاب علیه استبداد بنا شده است و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبویان: برجام اقتصاد کشور را نابود کرد/ شکوری راد: برجام توافق برد-برد است

نبویان: برجام اقتصاد کشور را نابود کرد/ شکوری راد: برجام توافق برد-برد است