مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 10:012018-12-17سياسي

آغاز نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی دریایی ایران امروز با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، - نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران از امروز به مدت سه روز و با حضور 230 شرکت خصوصی و دولتی و 18 شرکت بین المللی تا 28 آذرماه 1397 در کیش آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی دریایی ایران امروز با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دریادار رستگاری، رییس سازمان صنایع دریایی، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، مدیرعامل نفتکش، سفرای اندونزی و آفریقای جنوبی و جمعی از مسئولان و نمایندگان شهرهای ساحلی در جزیره کیش ایران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه توسط دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور و با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می شود و هدف آن فراهم کردن بستری برای فعالیت های حوزه دریایی است.

صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحل، خدمات بندری اعم از لایروبی و سوخت رسانی، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، خدمات مشاوره ای، آموزش و تحقیقات دریایی، بیمه، بازرگانی، شیلات و آبزی پروری، کشتیرانی و بنادر و دریانوردی، از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران

آغاز نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران