مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 09:502018-12-17پزشكي

فعالیت 37 اتاق ال دی آر در خراسان شمالی


سرپرست اداره مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و در راستای ترویج زایمان طبیعی 37 اتاق ال دی آر (LDR) در بلوک های زایمانی بیمارستان های استان فعال شده است.

- سرپرست اداره مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و در راستای ترویج زایمان طبیعی 37 اتاق ال دی آر (LDR) در بلوک های زایمانی بیمارستان های استان فعال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا مویدی افزود: ال دی آر یک اتاق ویژه برای زایمان طبیعی مطابق با استانداردهای روز جهان است.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین محورهای بسته ترویج زایمان طبیعی در طرح تحول سلامت بازسازی و بهینه سازی فضای فیزیکی بلوک های زایمان و تبدیل آن از سیستم سنتی به سیستم تک نفره زایمان طبیعی بوده است، ادامه داد: در سیستم سنتی مراحل مختلف زایمان در اتاق های جداگانه صورت می گرفت اما با ایجاد واحدهای تک نفره(LDR) تمام مراحل از زمان بستری تا 2 ساعت بعد از زایمان در یک اتاق انجام می شود و این فرایند امکان ایجاد شرایط لازم برای حفظ حریم خصوصی مادران و حضور همراه به هنگام زایمان را فراهم کرده است.

این مسئول با اشاره به این که 37 اتاق ال دی ار در بیمارستان های استان فعال است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 17 اتاق در بیمارستان بنت الهدای، پنج اتاق در بیمارستان تأمین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 37 اتاق ال دی آر در خراسان شمالی

فعالیت 37 اتاق ال دی آر در خراسان شمالی