مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 09:252018-12-17اقتصادي

صادرات بیش از 960 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از مرز مهران


بر اساس آمار روز 24 آذر بیش از 10 میلیون دلار از این مرز، صادرات به عراق صورت گرفته است که اگر روند صادرات به همین منوال ادامه یابد رکورد سال های گذشته نیز شکسته خواهد شد.

- استاندار ایلام گفت: بر اساس آمار روز 24 آذر بیش از 10 میلیون دلار از این مرز، صادرات به عراق صورت گرفته است که اگر روند صادرات به همین منوال ادامه یابد رکورد سال های گذشته نیز شکسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: از ابتدای سال 1397 تا ابتدای آذرماه بیش از 960 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از مرز مهران انجام شده است.

وی با بیان این که از اول آذرماه تاکنون نیز بیش از 164 میلیون دلار صادارت انجام شده است، تصریح کرد: بر اساس آمار روز 24 آذر بیش از 10 میلیون دلار از این مرز، صادرات به عراق صورت گرفته است که اگر روند صادرات به همین منوال ادامه یابد رکورد سال های گذشته نیز شکسته خواهد ش .

در این جلسه برای راه اندازی کارخانه شیر ایلام و برطرف کردن مشکلات آن جدول زمان بندی ارائه شد و در خصوص تکمیل کارخانه سیمان دهلران نیز تصمیماتی اخذ شد که 330 نفر اشتغال زایی درپی خواهد داشت، تا یک سال آینده اخذ شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 960 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از مرز مهران

صادرات بیش از 960 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از مرز مهران