مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 09:112018-12-17بين الملل

تلاش کانادا برای خروج از توافق تسلیحاتی با عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد برای نخستین بار گفت، - جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در مصاحبه ای برای نخستین بار گفت، دولت وی به دنبال راهی برای خروج از توافق تسلیحاتی چند میلیارد دلاری با عربستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد برای نخستین بار گفت، دولت وی به دنبال راهی برای خروج از توافق تسلیحاتی چند میلیارد دلاری با عربستان است.

اظهارات ترودو نشان می دهد لحن وی در برابر عربستان تند شده است، زیرا وی قبلا گفته بود مجازات شدیدی برای پاره کردن این توافق 13 میلیارد دلاری بابت فروش خودرو های زرهی وجود دارد.

این قرارداد توسط واحد کانادایی شرکت جنرال داینامیکس منعقد شده است.

ترودو ماه گذشته گفته بود، کانادا در صورتی که به این جمع بندی برسد که از این تسلیحات سوء استفاده شده ممکن است مجوز های صادرات آن را تعلیق کند.

وی در مصاحبه با سی تی وی گفت: ”ما به بررسی مجوز های صادرات پرداخته ایم تا مشخص شود آیا راهی برای پایان دادن به صادرات این خودرو ها به عربستان وجود دارد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کانادا برای خروج از توافق تسلیحاتی با عربستان

تلاش کانادا برای خروج از توافق تسلیحاتی با عربستان