مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 08:152018-12-17اقتصادي

تشکیل پرونده های مفاسد اقتصادی به ارزش 6 میلیارد تومان در اردبیل


در سالجاری و در مبارزه بی امان با محتکران و مفسدان اقتصادی پرونده هایی به ارزش بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

- رییس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: در سالجاری و در مبارزه بی امان با محتکران و مفسدان اقتصادی پرونده هایی به ارزش بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد تقوی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان اردبیل تلاشی جدی را آغاز کرده تا با هرگونه جرایم رخ داده در این حوزه به جد و با دقت برخورد کرده و زمینه کشف سرنخ های اصلی را در این حوزه فراهم آورد.

وی به مجموع پرونده های شکل گرفته در حوزه جرایم اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: عمده این پرونده ها که مربوط به احتکار و همچنین مفاسد اقتصادی است بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که در این زمینه پرونده های شکل گرفته با ارجاع به مراجع قضایی در حال بررسی است.

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل به آخرین وضعیت سرقت در استان اعم از سرقت های خرد و بااهمیت اشاره کرد و افزود: 80 درصد سرقت های رخ داده در این استان سرقت های خرد نظیر سرقت از مغازه، وسایل خودرو و همچنین سیم های برق بوده که اغلب این سرقت ها توسط افراد معتاد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده های مفاسد اقتصادی به ارزش 6 میلیارد تومان در اردبیل

تشکیل پرونده های مفاسد اقتصادی به ارزش 6 میلیارد تومان در اردبیل