مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 19:312018-12-16اقتصادي

روند نزولی تولید خودرو متوقف شد/ عرضه خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا­ رحمانی امروز در جلسه کمیسیون اصل 90 که با موضوع بررسی مسائل مربوط به خودرو برگزار شد اظهار داشت: - وزیر صمت گفت:­ ­­برای تعیین قیمت خودرو بر اساس فرمولی، پیش بینی شده خودرو ها با 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه شود و هفته بعد دوباره 5 درصد کاهش مجدد قیمت خواهیم داشت تا در نهایت به یک قیمت متعادل بین کارخانه و بازار برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا­ رحمانی امروز در جلسه کمیسیون اصل 90 که با موضوع بررسی مسائل مربوط به خودرو برگزار شد اظهار داشت:­­ ­­برای تعیین قیمت خودرو بر اساس فرمولی پیش بینی شده خودرو ها با 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه شود و هفته بعد دوباره 5 درصد کاهش مجدد قیمت خواهیم داشت تا در نهایت به یک قیمت متعادل بین کارخانه و بازار برسیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون به دلیل کمبود نقدینگی با کاهش تولید یا تولید ناقص در خودروسازی ها مواجه هستیم گفت: دیروز ­جلسه ای با معاون اول رییس جمهور درباره تامین نقدینگی قطعه سازان و خودروسازان داشتیم که در این خصوص تصمیم گیری شد و این تصمیم به افزایش تولید کمک خواهد کرد.

رحمانی افزود:­­ در یکی دو هفته گذشته روند نزولی کاهش تولید متوقف شده و در روز های آینده افزایش تولید بیشتری خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی تولید خودرو متوقف شد/ عرضه خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار

روند نزولی تولید خودرو متوقف شد/ عرضه خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازار