مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 16:352018-12-16سياسي

اگر می خواهیم با آمریکا بجنگیم باید فکرمان را اصلاح کنیم


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر می خواهیم با آمریکا بجنگیم، باید فکرمان را اصلاح کنیم؛ وگرنه کسانی که آمریکا را با این همه امکانات، شکست ناپذیر می دانند و مقهور قدرت او هستند، - هرگز نمی توانند، او را دشمن خود بدانند و با او بجنگند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان استان یزد با اشاره به این که جهاد از منظر قرآن با برداشتی که گاهی در محاورات عرفی از جهاد می شود، متفاوت است، گفت: جهاد، یکی از فروع دین است و آن چه در ابتدا از واژه جهاد به ذهن می رسد، جهاد نظامی است؛ اما کاربردهای واژه جهاد در قرآن کریم، به گونه ای است که گویا جهاد مسئله ای است که انسان هر روز و هرشب، با آن سر و کار دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که با پیروزی انقلاب و روی کار آمدن نظام اسلامی، قسم دیگری از جهاد نیز مصداق پیدا کرد، اظهار کرد: جهاد فرهنگی، قسم دیگری از جهاد دشمنان علیه ماست که به برکت فرمایشات امام(ره) و رهبری نسبت به آن، آگاهی یافتیم.

امروزه در ادبیات عام سیاسی دنیا، دوگونه جنگ مطرح می شود؛ جنگی که با ابزارهای نظامی انجام می شود و جنگ دیگری که با ابزار فکری و برای تأثیرگذاری در اذهان دیگران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر می خواهیم با آمریکا بجنگیم باید فکرمان را اصلاح کنیم

اگر می خواهیم با آمریکا بجنگیم باید فکرمان را اصلاح کنیم