مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 16:062018-12-16اقتصادي

نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری استان ایلام در دانشگاه افتتاح شد+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با هفته پژوهش و فن آوری، طی مراسمی با حضور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، درویشی معاون اقتصادی استانداری، - نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری استان ایلام در دانشگاه افتتاح شد+ تصاویر همزمان با هفته پژوهش و فن آوری، دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان ایلام با حضور استاندار ایلام، رییس دانشگاه ایلام و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با هفته پژوهش و فن آوری، طی مراسمی با حضور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، درویشی معاون اقتصادی استانداری،علی اکبری رییس دانشگاه، روسای سازمان ها، دانشجویان و اساتید، نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان ایلام، صبح امروز افتتاح شد.

در این نمایشگاه با 68 غرفه و به مدت سه روز، آخرین دستاورد های پژوهشی و فن آوری دانشگاه های استان، پارک علم و فناوری، سازمان­ ها و شرکت های خصوصی به معرض نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه از سه طرح فناورانه مشترک دانشگاه ایلام و شرکت توزیع نیروی برق رونمایی خواهد شد و 6 طرح کاربردی و مساله محور مشترک دانشگاه ایلام و پارک علم و فناوری به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری استان ایلام در دانشگاه افتتاح شد+ تصاویر

نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری استان ایلام در دانشگاه افتتاح شد+ تصاویر