مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 15:562018-12-16اقتصادي

با واگذاری اقتصاد به اصناف بیش از 70 درصد مسائل اقتصادی حل می شود


پتانسیل اصناف را دولتی ها می دانند اما می ترسند کار در بخش اقتصاد را به دست ما بدهند که اگر این اتفاق بیفتد بیش از 60 تا 70 درصد مسائل اقتصادی حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز همایش تولید ملی، شبکه توزیع و فرصت ها و چالش های پیش رو با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، رییس صنعت و معدن و تجارت فارس، مشاور و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران و رییس اتاق اصناف فارس و اعضای آن برگزار شد.

رییس اتاق اصناف فارس بابیان این که اصناف بخش آخر خدمات هستند و اگر تولید و توزیع به مشکل بخورد اصناف باید تاوان آن را پس دهند، اظهار داشت: پتانسیل اصناف را دولتی ها می دانند اما می ترسند کار در بخش اقتصاد را به دست ما بدهند که اگر این اتفاق بیفتد بیش از 60 تا 70 درصد مسائل اقتصادی حل می شود.

سید محمود هاشمی با تأکید برگرفتن مشورت از اصناف و حضور آن ها در شوراهای گفت وگو، افزود: اصناف از دولت کمک نمی گیرند بلکه کمک حال دولت هستند، دولت باید قدر این تشکل مدنی نظام مند کشور را بداند.

وی گفت: دولت بداند خودمان انقلاب کردیم و انقلاب را دوست داریم، یک خدشه به انقلاب وارد شود اولین گروهی که از همه نگرانی آن بیشتر است اصناف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با واگذاری اقتصاد به اصناف بیش از 70 درصد مسائل اقتصادی حل می شود

با واگذاری اقتصاد به اصناف بیش از 70 درصد مسائل اقتصادی حل می شود