مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 15:052018-12-16اقتصادي

اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98


مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم از اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر کشمیری امروز در نشست وزارت علوم با رؤسای پارکهای علم و فناوری و معاونان پژوهش وفناوری دانشگاه ها با بیان اینکه تمام امور مربوط به حوزه فناوری و نوآوری در دفتر برنامه ریزی وزارت علوم دنبال می شود، افزود: به طور سنتی فعالیت های این دفتر در پارک های علم و فناوری محدود می شد، ولی در این دوره جدید مدیریتی، به حضور در مراکز دانشگاهی و پژوهشی و همچنین حوزه های نوآوری و فناوری توجه جدی شده است.

وی توسعه منابع مالی را از موضوعات مهم این دفتر دانست و یادآور شد: برای رفع این چالش 3 اقدام مهم انجام شده است.

کشمیری، ارائه برنامه ها و رویکردهای جدید وزارت علوم به سازمان برنامه و بودجه را از این اقدامات نام برد و خاطرنشان کرد: در این راستا اعطای گرنت فناوری را در نظر گرفته شد.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم در خصوص گرنت فناوری، توضیح داد: برای این منظور 20 میلیارد و 700 میلیون تومان در بودجه 98 در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار در بودجه معاونت پژوهش وفناوری وزارت علوم دیده شده است، یادآور شد: این میزان گرنت در گذشته 600 میلیون تومان در نظر گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98

اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به گرنت فناوری در بودجه 98