مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 14:102018-12-16پزشكي

سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی است


رییس انجمن حمایت از بیماران سوخته با بیان اینکه پیشگیری از سوختگی مهمتر از راه های درمانی در سوختگی است گفت: سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی است و سالیانه 2000 بر اثر سوختگی جان خود را از دست می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد جواد فاطمی در نشست خبری که به مناسبت روز ملی پیشگیری از سوختگی برگزار شد، گفت: متاسفانه سوختگی در ایران بسیار شایع است و خیلی به آن توجه نمی شود.

بر همین اساس شاهد حوادثی نظیر آتش سوری در پلاسکو، شین آباد، عسلویه، پتروشیمی، مدرسه ای در ورزنه استان فارس و غیره بودیم.

به همین علت انجمن ققنوس با همکاری معاونت اجتماعی وزارت بهداشت تمام تلاششان را کرده اند که به نوعی در پیشگیری سوختگی فعال شوند.

وی افزود: در راستای همین موضوع کمیته ملی پیشگیری ازسوختگی در وزارت بهداشت تشکیل شد که مسئولیت آن نیز با دکتر هادی ایازی - معاون اجتماعی وزارت بهداشت - است.

در حال حاضر این کمیته برای عملکرد بهتر به دبیرخانه ریاست جمهوری منتقل شده است.

این کمیته کمک می کند تا ما در پیشگیری از سوختگی بهتر عمل کنیم البته سازمان های زیادی با همکاری مردم برای پیشگیری از سوختگی باید اقدام کنند.

فاطمی درباره روز ملی پیشگیری از سوختگی گفت: در کمیته ملی پیشگیری سوختگی روز اول دی ماه به عنوان روز ملی پیشگیری از سوختگی مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی است

سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی است