مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 13:452018-12-16سياسي

انجمن گردشگری روستایی فارس راه اندازی شد


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از راه اندازی انجمن گردشگری روستایی فارس با هدف استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت روستاها برای توسعه گردشگری و کمک به اقتصاد روستانشینان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید کمال پاک فطرت شامگاه شنبه 24 آذر در حاشیه بازدید از نمایشگاه گردشگری پارس در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات انجمن گردشگری روستایی استان فارس با حضور برخی شوراها و دهیاران، برگزار شده است.

وی معرفی گردشگری هرچه بهتر روستایی و روستاهای توانمند فارس در حوزه گردشگری را از اهداف این انجمن اعلام و اضافه کرد: در این انجمن بنا شد تا اعضا بخشی از بودجه را در زمینه تبلیغات گردشگری روستایی هزینه کنند.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: قرار است که مدرسانی با همکاری انجمن به اعضا و افراد تاثیرگذار در حوزه گردشگری روستایی، آموزشهایی برای شناسایی و معرفی ظرفیت های گردشگری ارائه دهند.

مدیرکل امور روستایی استانداری فارس با ابراز تاسف، یادآور شد: بسیاری از آثار تاریخی موجود در روستاهای استان فارس به دلیل کم توجهی در حال تخریب است، حال آنکه می توان با یک برنامه ریزی مناسب از تخریب این آثار ممانعت کرد.

پاک فطرت با انتقاد از بی توجهی متولیان روستاهای استان فارس به ظرفیت نمایشگاه گردشگری پارس، گفت: تاکنون اقدامی از سوی متولیان برای آموزش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن گردشگری روستایی فارس راه اندازی شد

انجمن گردشگری روستایی فارس راه اندازی شد