مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 13:402018-12-16حوادث

کشف اختلاس 6 میلیاردی و دستگیری 3 متهم در هرمزگان


رییس پلیس آگاهی هرمزگان از کشف پرونده اختلاس 6 میلیارد ریالی و دستگیری 3 متهم در این زمینه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس با مبلغ بالا توسط سه نفر از کارمندان یکی از ادارات استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد اداره مذکور در سال 94 مبلغ 6 میلیارد و 589 میلیون ریال بابت خرید وسائل مورد نیاز آن اداره هزینه کرده اما این وجه به حساب شرکت های پیمانکار و فروشنده واریز نشده است.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: بررسی های کارآگاهان حکایت از انجام اختلاس میلیاردی در این اداره داشت که برای کسب نتیجه مطلق و محکم، تحقیقات دقیق تری از این اداره صورت گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان تأکید کرد: با توجه به اینکه وجوه مورد نظر به حساب شرکت های طرف قرار داد اداره واریز نشده بود، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد یکی از کارکنان که معاون وقت اداری و مالی آن اداره می باشد با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و با تبانی با دو نفر دیگر از کارکنان، نسبت به وصول چک ها اقدام کرده که پرداخت وجوه چک ها به حساب نامبردگان نیز مورد تایید بانک قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اختلاس 6 میلیاردی و دستگیری 3 متهم در هرمزگان

کشف اختلاس 6 میلیاردی و دستگیری 3 متهم در هرمزگان