مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 13:262018-12-16فرهنگي

تولید فیلم های ناب انقلابی مستلزم ذائقه شناسی مخاطب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما در سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس که در ساری آغاز شد گفت: اگر نیرو های انقلابی سالی یک بار وقت برای رفتن به سینما گذاشته و به دیدن فیلم های عرصه هنر انقلاب اسلامی بگذارند یقیناً .

- تهیه کننده فیلم لاتاری و ماجرای نیمروز با بیان اینکه سینمای ایران بسته به مخاطب ظهور می یابد، گفت: با ذائقه شناسی می توان فیلم هایی تولید کرد که موجب نشر فرهنگ ناب انقلاب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما در سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس که در ساری آغاز شد گفت: اگر نیرو های انقلابی سالی یک بار وقت برای رفتن به سینما گذاشته و به دیدن فیلم های عرصه هنر انقلاب اسلامی بگذارند یقیناً مشکلات تولید فیلم سینمایی تراز انقلاب کاهش پیدا کرده و زمینه های تعدد فیلم های انقلابی را به وجود می آورد.

تهیه کننده سینما در جمع دانشجویان جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جشنواره هایی بیان کرد: من هم از دانشگاه فعالیتم را شروع کردم و حضور دانشجویان به خصوص دانشجویان بسیجی در موضوعات فرهنگی و هنری را موجب پویایی هنر انقلاب اسلامی میدانم و در هر زمانی که فرصت داشته باشم یقیناً برای حضور در بین دانشجویان بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم های ناب انقلابی مستلزم ذائقه شناسی مخاطب است

تولید فیلم های ناب انقلابی مستلزم ذائقه شناسی مخاطب است