مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 13:252018-12-16ورزشي

برد لیکرز در شب تریپل دبل های تاریخی


رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری 7 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از بازی های برگزار شده تیم شارلوت هورنتس در خانه در سالن اسپکتروم سنتر با نتیجه 128 بر 100 مغلوب میهمان خود لس آنجلس لیکرز شد.

لوک والتون سرمربی لیکرز و هواداران این تیم از تریپل دبل کردن لبرون جیمز و لونزو بال در این بازی سوپرایز شدند، چرا که برای دومین بار در تاریخ باشگاه لیکرز اتفاق افتاده است.

برای لیکرز لبرون جیمز با 24 امتیاز، 12 ریباند و 11 پاس منجر به گل ( هفتاد و پنجمین تریپل دبل دوران ورزشی جیمز ) و لونزو بال با 16 امتیاز، 10 ریباند و 10 پاس منجر به گل ( سومین تریپل دبل دوران ورزشی بال ) تریپل دبل کردند تا بعد از دو اسطوره باشگاه لیکرز کریم عبدالجبار و مجیک جانسون که در تاریخ 22 ژوئن 1982 در یک بازی تریپل دبل کرده بودند، به این مهم دست پیدا کنند.

لبرون جیمز باز هم در مقابل شارلوت که تیم مایکل جردن است، موفق بود.

از زمانی که مالکیت باشگاه شارلوت را مایکل جردن در اختیار گرفته، لبرون جیمز 28 بار مقابل شارلوت بازی کرده و 27 پیروزی و 1 شکست به دست آورده است.

جاوا مک گی که قبل از مسابقه دچار بیماری شده بود و در اتاق خصوصی اش پرستار حضور داشت و زیر سرم بود با تصمیم لوک والتون در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد 9 شوت از 10 اقدام خود را وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد لیکرز در شب تریپل دبل های تاریخی

برد لیکرز در شب تریپل دبل های تاریخی