مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 12:462018-12-16سياسي

رضایی طی تذکر شفاهی: همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز در برنامه ششم لحاظ نشده است


قرار بود در برنامه ششم همسان سازی حقوق بازنشستگان صورت گیرد اما هنوز به جایی نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت درباره بازنشستگان، اظهار داشت: قرار بود در برنامه ششم همسان سازی حقوق بازنشستگان صورت گیرد اما هنوز به جایی نرسیده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته در بودجه 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی اختصاص داده شد، اظهار داشت: تنها دو هزار میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافت که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضع بازنشستگان درست نمی شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه حقوق بازنشستگان همچنان یک میلیون و 200 هزار تومان است؛ بازنشستگان این مبلغ را به کدام دردشان بزنند؟ وی افزود: لازم است در بودجه امسال نیز حداقل همان میزان 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی در نظر گرفته شود.

رضایی همچنین در تذکری خطاب به صندوق بازنشستگی خاطر نشان کرد: معمول بود تا پایان آبان ماه حقوق بازنشستگان و کسورات آنها پرداخت شود اما این اتفاق هنوز نیفتاده و باعث شده بازنشستگان با دیرکرد پرداخت اقساط وام های خود مواجه شده و بانک ها آنها را جریمه کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی طی تذکر شفاهی: همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز در برنامه ششم لحاظ نشده است

رضایی طی تذکر شفاهی: همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز در برنامه ششم لحاظ نشده است