مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 12:252018-12-16سياسي

قزوین تا 2 سال آینده به «هاب فناوری» کشور تبدیل می شود


رییس پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان قزوین به افتخارات استان قزوین در حوزه پیشرفت و توسعه اشاره و اعلام کرد: تا دو سال آینده قزوین به منطقه «هاب فناوری» کشور تبدیل خواهد شد.

- رییس پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) استان قزوین به افتخارات استان قزوین در حوزه پیشرفت و توسعه اشاره و اعلام کرد: تا دو سال آینده قزوین به منطقه هاب فناوری کشور تبدیل خواهد شد.

یوسف گرجی مهلبانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شناسایی و تکریم نخبگان استان در حوزه پژوهش همه ساله از سوی وزارت علوم مورد توجه قرار می گیرد و طی آن از نخبگان و پژوهشگران برتر استان ها در هفته پژوهش و فناوری تجلیل می شود.

وی افزود: مأموریت برپایی جشنواره ایده های برتر طبق روال هر ساله با پارک علم و فناوری است که در سال جاری این جشنواره به صورت استانی نیز برگزار می شود.

دبیر جشنواره ایده های برتر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قزوین تأکید کرد: شناسایی و توانمندسازی ایده ها تحت عنوان شتاب و شناسایی ایده های برتر استان، ترغیب ایده پردازان برای تولید ثروت از مسیر دانش و مهارت های علم و فناوری از جمله اهداف این جشنواره است.

رییس پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) عنوان کرد: بر اساس مأموریت داده شده به پارک علم و فناوری استان از مهرماه امسال فعالیت دبیرخانه جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین تا 2 سال آینده به «هاب فناوری» کشور تبدیل می شود

قزوین تا 2 سال آینده به «هاب فناوری» کشور تبدیل می شود