مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 12:152018-12-16اقتصادي

قیمت مرغ در قفس می ماند؟


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت یزد با اشاره به افزایش قیمت کنونی گوشت مرغ تا 11 هزار و 950 تومان در بازار عرضه ی یزد، گفت: تلاش می شود تا قیمت مرغ تثبیت شود و روی قیمت هر کیلو 12 هزار تومان ثابت بماند.

- علی افشارپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد افزایش ناگهانی قیمت گوشت مرغ، اعلام کرد: افزایش قیمت نهاده ها، کاهش تولید مرغ در داخل استان و مشکلات مرغداران باعث افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار شده به نحوی که در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ به قیمت 11 هزار و 950 تومان عرضه می شود.

وی افزود: البته با توجه به وضعیت خوب جوجه ریزی در مرغداری های استان، ثبات قیمت ها را پیش بینی می کنیم ولی تلاش می شود تا قیمت مرغ در وضعیت کنونی ثبیت شود و حداکثر روی قیمت 12 هزار تومان ثابت بماند.

این مسئول در مورد افزایش قیمت گوشت قرمز نیز تصریح کرد: کمبود تولید دام در استان به دلیل خشکسالی ها باعث شده تا تولید داخلی کفاف نیاز استان را ندهد و به عبارتی یزد در تامین گوشت قرمز مورد نیاز نقش مصرف کننده دارد و عمده نیاز خود را باید از خارج استان تامین می کند.

افشارپور، تامین دام از خارج از استان، افزایش قیمت نهاده های پرورش دام و خروج دام از کشور را دلیل اصلی افزایش قیمت کنونی گوشت گوسفند دانست و گفت: البته قیمت کنونی گوشت گوسفند به ثبات رسیده و هر کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ در قفس می ماند؟

قیمت مرغ در قفس می ماند؟