مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 12:052018-12-16حوادث

نجات جان دو غریق در آب های چابهار


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد : دو غریق که در محدوده هتل لیپار اقدام به شنا کرده و از نظر ناپدید شده بودند توسط واکنش سریع مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان از غرق شدن نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استاان سیستان وبلوچستان، سید حسن ابراهیمی گفت: طی تماس دریافتی از طرف مرکز کنترل ترافیک دریایی به مرکز (MRCC) مبنی بر مراجعه شخصی به این مرکز و تقاضای درخواست کمک نجات دو نفر از بستگان وی حدودا 40 ساله که ساعتی پیش اقدام به شنا در محدوده هتل لیپار نموده و ناپدید شده اند؛ شناور ناجی بلافاصله به موقعیت مورد نظر حرکت کرد .

ابراهیمی در شرح جزییات حادثه افزود: نظر به عمق کم محل وقوع حادثه و نزدیکی به ساحل، قایق جیمنی هم به آب انداخته شد و به همراه شناور ناجی اقدام به عملیات جستجو کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات مضطر که از ساحل فاصله زیادی گرفته و وارد آبهای عمیق شده بودند به علت از دست دادن انرژی و احتمال غرق شدگی نجات داده شدند و اقدامات و کمک های اولیه توسط پزشکیار شناور ناجی بر روی افراد نجات یافته صورت گرفت و توسط قایق جیمنی به ساحل انتقال داده شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان دو غریق در آب های چابهار

نجات جان دو غریق در آب های چابهار