مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:512018-12-16اقتصادي

اقتصاد کشور صحنه کشمکش بین بخش های مولد و نامولد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین شافعی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه امروز یکی از چالش های کشور اقتصاد ملی است، - رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: صحنه اقتصاد کشور سال ها است که صحنه کشمکش بین صنعتگران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان با بخش های نامولد اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین شافعی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه امروز یکی از چالش های کشور اقتصاد ملی است، اقتصاد کشور نیازمند یک حرکت جدی و کار بزرگ است و مسولان باید خود را برای مقابله با سیاست های خصمانه دشمنان آماده کنند، اظهار کرد: دولت تا چه اندازه بر اساس فرمایشات رهبری درباره اقتصاد عمل کرده است.

رییس اتاق بازرگانی ایران افزود:صحنه اقتصاد کشور سال ها است که صحنه کشمکش بین صنعتگران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان با بخش های نامولد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ده ها سال است که کشور درگیر چرخش سرمایه در بخش دلالان و زمین مستغلات است گفت: مستندات نشان می دهد سال ها است این دو بخش رقیب سرسخت برای بخش های تولیدی، صادراتی مطرح بود و بجز دوره کوتاه دولت ها رویکرد جدی و حمایت گرا نه برای بخش تولید نشان ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور صحنه کشمکش بین بخش های مولد و نامولد شده است

اقتصاد کشور صحنه کشمکش بین بخش های مولد و نامولد شده است