مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 11:152018-12-16سياسي

خالقی: قوای سه گانه با همدلی، هوشیاری بیشتری در رفع مشکلات معیشتی به خرج دهند


بر قوای سه گانه و مسؤولان در هر سمت و جایگاهی فرض است با همدلی و وحدت، همکاری و هوشیاری بیشتری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.

- نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: بر قوای سه گانه و مسؤولان در هر سمت و جایگاهی فرض است با همدلی و وحدت، همکاری و هوشیاری بیشتری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بشیر خالقی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: با وجود در اختیار داشتن معدن، جنگل، رودخانه های فصلی و دائمی و جوانان تحصیلکرده، بی توجهی به طرح های اشتغالزا، احساس مسؤولیت نکردن برخی مدیران و سختگیری های بانک ها و فقدان فضای و کار موجب مهاجرت بی رویه به کلان شهرها شده است.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه روستاها در حال تبدیل شدن به آسایشگاه سالمندان است، گفت: تنها کارخانه نئوپان در شهرستان خلخال به خاطر مدیران غیربومی، تعطیل و کارگران آن دچار مشکل شدند.

عوارض تعطیلی کارخانه به رییس کارخانه هشدارهای لازم داده شده است و امیدوارم به این هشدارها ترتیب اثر داده شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس مدعی شد: برای پایاب سد گِوی از سه سال قبل اعتباری پیش بینی نشده است و متاسفانه معاون وقت آبفای وزارت نیرو نامه بسیار محرمانه ای به شماره 1452 در مورخ نهم تیر 1393 نوشت و تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالقی: قوای سه گانه با همدلی، هوشیاری بیشتری در رفع مشکلات معیشتی به خرج دهند

خالقی: قوای سه گانه با همدلی، هوشیاری بیشتری در رفع مشکلات معیشتی به خرج دهند