مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 10:562018-12-16سياسي

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت


دبیر هیئت موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران از دریافت مجوز این تشکل دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت.

عباس جمالی دبیر هیئت موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران با اعلام این خبر به فارس گفت: پس از تاسیس دانشگاه فرهنگیان در سال 1390، مأموریت تربیت معلمین آینده آموزش و پرورش به این دانشگاه محول شد و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت ویژه این دانشگاه و همچنین نشست های مشورتی که با دانشجو معلمان فعال دانشگاه فرهنگیان استان تهران داشتیم به این نتیجه رسیدیم که همواره خلا حضور تشکل های اسلامی انقلابی در این دانشگاه حس می شود.

وی ادامه داد: پس از تحقیق و آشنایی با اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصمیم بر آن شد تا اقدام به تاسیس دفتر این تشکل در دانشگاه های فرهنگیان استان تهران کنیم و با یاری خداوند متعال و پیگیری های مکرر هیئت موسس در آخرین جلسه آبان ماه هیئت نظارت بر تشکلهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مجوز فعالیت این تشکل صادر شد.

این فعال دانشجویی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران  تاکید کرد: از اهداف اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت