مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 09:512018-12-16سياسي

65 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یوناتن بت کلیا در خصوص بودجه عمرانی در سال 98 گفت: براساس توضیحاتی که محمدباقر نوبخت در نشست فراکسیون امید داده است، - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می گوید در شرایط اقتصادی کنونی، تحقق بودجه عمرانی بعید به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یوناتن بت کلیا در خصوص بودجه عمرانی در سال 98 گفت: براساس توضیحاتی که محمدباقر نوبخت در نشست فراکسیون امید داده است، برای سال آینده مبلغ 65 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر دولت در نظر دارد که برای سال آینده پروژه عمرانی جدید طراحی نکند و تمام تلاش آن ها این است که طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

70 درصد بودجه عمرانی سال های گذشته تحقق پیدا نکردنماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشخص نیست چه میزان از بودجه عمرانی تحقق پیدا کند، عنوان کرد: بودجه عمرانی در سال های گذشته حتی 70 تا 80 درصد هم تحقق پیدا نکرد، این بودجه ها در بهترین شرایط اقتصادی در نظر گرفته شد و کشور برای تامین درآمد مشکلی نداشت، اما هرگز بودجه عمرانی 100 درصد تحقق پیدا نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال98

65 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال98