مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 09:362018-12-16سياسي

تدابیر امنیتی و دفاعی رهبری ایستادگی و مقاومت فعال در مقابل استراتژی های دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در چهارمین همایش تبین اندیشه دفاعی امام خامنه که صبح امروز در سالن شهدای ساصد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار داشت: - فرمانده کل ارتش گفت: رهبر معظم انقلاب تجارب بسیار غنی و ارزشمندی از دوران قبل از انقلاب اسلامی و دوران با شکوه دفاع مقدس دارند و احاطه کاملی بر مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی دارند و ما می توانیم به بهترین نحو ممکن استراتژی دفاعی را از این اندیشه استخراج کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در چهارمین همایش تبین اندیشه دفاعی امام خامنه که صبح امروز در سالن شهدای ساصد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار داشت: تدابیر و نظریات رهبری در همه حوزه ها چراغ راه و قطب نمای برای پیشرفت و تعالی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تجارب بسیار غنی و ارزشمندی از دوران قبل از انقلاب اسلامی و دوران با شکوه دفاع مقدس دارند و احاطه کاملی بر مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی دارند و ما می توانیم به بهترین نحو ممکن استراتژی دفاعی را از این اندیشه استخراج کنیم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه در نظریه دفاعی ایشان از اخلاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل قدرت نام برده شده که در دیگر نظریات وجود ندارد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی و دفاعی رهبری ایستادگی و مقاومت فعال در مقابل استراتژی های دشمن است

تدابیر امنیتی و دفاعی رهبری ایستادگی و مقاومت فعال در مقابل استراتژی های دشمن است