مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 09:302018-12-16اقتصادي

نحوه پیگیری و شکایت واجدان شرایط دریافت «کمک بلاعوض» از بهزیستی


معاون امور توان بخشی سازمان بهزیستی کشور جزییات کمک بلاعوض به خانواده های دارای فرزند معلول و نحوه پیگیری شکایات افرادی که از این تسهیلات بهره مند نشده اند را تشریح کرد.

- نحوه پیگیری و شکایت واجدان شرایط دریافت کمک بلاعوض از بهزیستی معاون امور توان بخشی سازمان بهزیستی کشور جزییات کمک بلاعوض به خانواده های دارای فرزند معلول و نحوه پیگیری شکایات افرادی که از این تسهیلات بهره مند نشده اند را تشریح کرد.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پرداخت وام 30 میلیونی مسکن به خانواده های دارای دو فرزند معلول به بالا گفت: درصورتیکه خانواده ای دارای این شرایط است اما موفق به دریافت این تسهیلات نشده است، می تواند از طریق مراجعه مستقیم به سازمان بهزیستی شهر محل سکونت خود نسبت به پیگیری دریافت این تسهیلات اقدام کند.

وی با بیان اینکه راه دیگر پیگیری خانواده های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی برای دریافت این تسهیلات مراجعه به سایت این سازمان و ثبت درخواست یا شکایت در بخش مربوطه است، اظهار کرد: همکاران ما در سازمان بهزیستی بعد از مشاهده این درخواست ها در سامانه مذکور ، در اسرع وقت با آنها تماس می گیرند.

معاون امور توان بخشی سازمان بهزیستی در ادامه تصریح کرد: پیش از این در یک برنامه تلویزیونی نیز در پاسخ به ادعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پیگیری و شکایت واجدان شرایط دریافت «کمک بلاعوض» از بهزیستی

نحوه پیگیری و شکایت واجدان شرایط دریافت «کمک بلاعوض» از بهزیستی