مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 09:162018-12-16اجتماعي

مهلت نهایی کردن ثبت نام عتبات تا 27 آذر/ ذخیره ها هم به عتبات اعزام می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت: - معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:دانشگاهیان برای تا 27 آذر برای نهایی کردن ثبت نام بیستمین دوره عتبات مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پس از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از ششم لغایت هجدهم آذرماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی سیزده روزه، بیش از 52 هزار نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن روز گذشته انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

زارع گفت: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا 27 آذر ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل دهند.

وی ادامه داد:پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره باید در اولین فرصت نسبت به اخذ گذرنامه برای خود و همراهان اقدام کنند، چون قطعیت اعزام منوط به ارائه گذرنامه معتبر می باشد.

زارع در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان نیز گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت نهایی کردن ثبت نام عتبات تا 27 آذر/ ذخیره ها هم به عتبات اعزام می شوند

مهلت نهایی کردن ثبت نام عتبات تا 27 آذر/ ذخیره ها هم به عتبات اعزام می شوند