مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 09:152018-12-16بين الملل

رییس جمهوری چین سه شنبه سخنرانی مهمی ایراد می کند


شی جینپینگ بنا به اعلام خبرگزاری رسمی این کشور قصد دارد روز سه شنبه به مناسبت چهلمین سالگرد اجرای سیاست اصلاحات و گشایش فضا در چین یک سخنرانی مهم ایراد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش خبرگزاری رسمی شینهوای چین، شی جینپینگ رییس جمهوری این کشور قرار است در کنفرانسی که در محل تالار بزرگ خلق چین از ساعت 0200 به وقت گرینویچ در روز سه شنبه برگزار می شود، سخنرانی کند.

این در حالی است که طبق گزارش رویترز، این گزارش خبرگزاری شینهوا صحبت های سابق منابع دیپلماتیک در این خصوص به رویترز را تصدیق می کند.

در سال 1978 رهبر سابق چین به نام دنگ شیائوپینگ اصلاحات تاریخی چین و سیاست گشایش اقتصادی این کشور را اجرا کرده و در این راستای چند سری برنامه های آزمایشی کاپیتالیستی را صورت داد که موجب از بین رفتن میزان قابل توجهی فقر در این کشور و تبدیل شدنش به یک پایگاه اقتصادی مهم شد.

اخیرا جنگ تجاری چین با آمریکا سبب شده تعداد زیادی از کارآفرین ها، مشاوران دولتی و اندیشکده ها در چین تقاضای اجرای هر چه سریعتر اصلاحات در این دومین اقتصاد بزرگ جهان و آزادسازی بیشتر فضا برای بخش خصوصی که تحت کنترل محدودیت های دولتی است، داشته باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری چین سه شنبه سخنرانی مهمی ایراد می کند

رییس جمهوری چین سه شنبه سخنرانی مهمی ایراد می کند