مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 07:552018-12-16پزشكي

بررسی جامع کلیه رشته های علوم پزشکی در دستور کار وزارت بهداشت


در هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی بر لزوم بررسی نیازهای جامعه و جایگاه شغلی دانش آموختگان رشته ها برای توسعه علوم پزشکی کشور تاکید و عنوان شد: - بررسی جامع کلیه رشته های علوم پزشکی در دستور کار شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه ریزی در هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون آموزشی وزارت بهداشت و سایر اعضای شورا برگزار شد، ضمن خیر مقدم به اعضا دستورات جلسه را در 4 حوزه تاسیس رشته جدید، برنامه آموزشی جدید، بازنگری برنامه های آموزشی و سایر تصمیمات اعلام کرد.

در ادامه دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به نقش این شورا در توسعه آموزش علوم پزشکی کشور، گفت: هدف نهایی این توسعه ها تامین نیازهای جامعه به نیروی انسانی نظام سلامت است و ضروری است تا متناسب با این نیازها برنامه ریزی شود.

دکتر لاریجانی با اشاره به برنامه تحول آموزش، اظهار داشت: هدف این است که رشته مقاطع علوم پزشکی در راستای استانداردهای بین المللی و متناسب با نیازهایی که در کشور داریم توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جامع کلیه رشته های علوم پزشکی در دستور کار وزارت بهداشت

بررسی جامع کلیه رشته های علوم پزشکی در دستور کار وزارت بهداشت