مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آذر 1397 ساعت 02:262018-12-15سياسي

دولت با کلیات ابوالبقاء از مطالبات اقتصادی مردم طفره نرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، با گذشت بیش از یک سال از عمر دولت دوم آقای روحانی و در شرایطی که دیگر از فضای تبلیغاتی انتخابات هم عبور کرده ایم ، - درحالی که مدت هاست امید مردم در انتظار تحقق وعده های برجامی دولت ناامید شده، دولتمردان به جای پاسخگویی وعده های خود، با طرح مسائل حاشیه ای به مشغول سازی افکار عمومی می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، با گذشت بیش از یک سال از عمر دولت دوم آقای روحانی و در شرایطی که دیگر از فضای تبلیغاتی انتخابات هم عبور کرده ایم ،تحقق وعده های پرطمطراق برجامی رییس دولت و وزیر خارجه اش که بواسطه آن از مردم رای گرفته بودند، به رویایی محال و دست نیافتی تبدیل شده است.

شعارها و وعده هایی که سبب شده بود مردم تمام زندگی خود را به دوران قبل و بعد از برجام تقسیم کرده و منتظر بمانند که با اجرای آن تحریم ها برداشته شود و پا به دنیای رویایی و بزک کرده پسابرجامی که دولتمردان و حامیان تشکیلاتی آنها برایشان تصویر کرده بودند، بگذارند و همه مشکلات کشور را حل شده ببینند.

اما نه تحریم های روزافزون نظام سلطه علیه کشور متوقف شد، نه ارتباطات بانکی و مالی کشور رویه معمول و عادی خود را طی کرد و نه آنکه مردم بهبود معیشتی و اقتصادی وعده داده شده را لمس کرده اند و مدعیان دیروز این توافق، دست شان خال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با کلیات ابوالبقاء از مطالبات اقتصادی مردم طفره نرود

دولت با کلیات ابوالبقاء از مطالبات اقتصادی مردم طفره نرود