مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 19:512018-12-15دانش

جزییات برنامه های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در اولین روز از هفته پژوهش نشست خبری بیژن رنجبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان و گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری در هفته نخست دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در اولین روز از هفته پژوهش نشست خبری بیژن رنجبر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در سالن کنفرانس باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) برگزار شد.

رنجبر در این نشست با اشاره به اعلام ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری کشور درخصوص شعار هفته پژوهش، گفت: پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین، در خدمت تولید ملی شعار هفته پژوهش سال 1397 است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری های اصلی به منظور برگزاری باشکوه هفته پژوهش و فناوری و بخشنامه های مربوط به آن، به واحد های دانشگاهی ابلاغ شده است.

رنجبر، تقدیر از پژوهشگران برگزیده واحد ها و استان ها در گروه های آموزشی مختلف، برگزاری و شرکت در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری استان ها، برگزاری مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی

جزییات برنامه های هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی