مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 17:552018-12-15سياسي

تشریح بنیادی ترین شاخص های مدیریت در پلیس


رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اهمیت اعتقادات مکتبی در پیشرفت و توسعه نیروی انتظامی گفت:از شاخص های بنیادی مدیریت در نیروی انتظامی داشتن دانش، - بصیرت، تقوا و اخلاق اسلامی همراه با اعتقادات مکتبی و ولایت مداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: انتصاب و جابه جایی مدیران در چارچوب منطق و مصلحت و با هدف افزایش پویایی و توسعه سازمان بوده و همواره سیاست پلیس بر مبنای انتخاب مدیران جهادی، انقلابی، ولایی، دانشی و .

استوار است.

وی با بیان اینکه همواره در انتصاب فرمانده برای یگان های حفاظت دستگاه های دولتی؛ انقلابی گری، مدیریت جهادی، ولایت مداری و کارآمدی افراد برای پلیس پیشگیری ملاک است، تأکید کرد: فرماندهان یگان های حفاظت دستگاه های دولتی باید از هر لحاظ برجسته باشند، چراکه آنان به عنوان معرف مدیریت نیروی انتظامی، نماینده سازمان در دستگاه های دولتی هستند.

شرفی افزود: خدمتگزاری برای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری بزرگ است که نصیب ما شده و همه تکلیف مان این است که شبانه روز در پی انجام وظیفه تلاش کنیم، چراکه فرصت ها در چشم بر هم زدنی در حال گذر است و باید قدر این فرصت ها را دانست و از هر لحظه برای خدمت به کشور و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح بنیادی ترین شاخص های مدیریت در پلیس

تشریح بنیادی ترین شاخص های مدیریت در پلیس