مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 17:162018-12-15سياسي

کدام مدیران شهرداری شیراز برخلاف قانون منصوب شده اند؟


با وجود تذکرات سازمان بازرسی و اعضای شورای شهر شیراز، همچنان افرادی بر مسندهای مدیریتی شهرداری تکیه زده اند که حضور آنان غیرقاتونی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آذرماه سال گذشته بود که شهردار شیراز در حکمی سارا همت را که نیروی شرکتی شاغل در مجموعه شهرداری شیراز بود به سِمَت معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز منصوب کرد.

این حکم که نخستین انتصاب شهردار شیراز به شمار می رفت، همان موقع مورد نقد خبرگزاری فارس قرار گرفت، اما انتصاب های پُرابهام و خلاف قانون در شهرداری شیراز به همان جا ختم نشد.

با شعار اتاق شیشه ای و راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری شیراز امید می رفت که وضعیت نیروهای شهرداری شیراز مشخص و به هرگونه ابهام پاسخ داده شود، اما این طرح با حذف سه بند که یکی از بخش های مهم آن درباره نحوه استخدام و وضعیت نیروهای شهرداری شیراز بود به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

باوجود اینکه عبدالرزاق موسوی، رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر شیراز اردیبهشت امسال در نطق خود وجود نیروی انسانی مازاد را یکی از چالش های مهم شهرداری شیراز برشمرده و گفته بود شهرداری شیراز حدود 3500 پست نیروی انسانی مصوب دارد اما هم اکنون نزدیک به 12 هزار نفر در شهرداری مشغول به کار هستند ، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدیران شهرداری شیراز برخلاف قانون منصوب شده اند؟

کدام مدیران شهرداری شیراز برخلاف قانون منصوب شده اند؟