مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 17:062018-12-15دانش

85 برنامه علوم انسانی تدوین شد/ 280 عنوان کتاب در دست تالیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحمید طالب زاده، صبح امروز در برنامه شنبه های انقلاب که با موضوع علم و نخبگان در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، - دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: 85 برنامه علوم انسانی تدوین شده و 280 عنوان کتاب در دست تالیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحمید طالب زاده، صبح امروز در برنامه شنبه های انقلاب که با موضوع علم و نخبگان در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات شورای تحول گفت: در حال حاضر شورای تحول ارتقاء علوم انسانی، بررسی و تدوین مجدد سرفصل های رشته های علوم انسانی را در دستور کارش قرار داده است، این رشته ها 16 رشته هستند، یعنی 16 رشته علوم انسانی هستند که مورد توجه و در اولویت شورای تحول قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 85 برنامه درسی علوم انسانی در مقاطع مختلف تدوین شده که این موضوع جدا از بحث بازنگری است تاکنون بیش از 80 برنامه درسی علوم انسانی در مقاطع مختلف تدوین شده است.

این سرفصل ها به دست اساتید تدوین شده که در حال حاضر حدود 280 عنوان کتاب جدید در دست تالیف است که 13 کتاب آن تالیف شده و مابقی مراحل تالیف را طی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 برنامه علوم انسانی تدوین شد/ 280 عنوان کتاب در دست تالیف است

85 برنامه علوم انسانی تدوین شد/ 280 عنوان کتاب در دست تالیف است