مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 16:462018-12-15سياسي

مغازه داری که هنوز اعلامیه های انقلابی می نویسد/ رسانه او شیشه مغازه اش است


کار رسانه ای می کند، اما نه سایت دارد، نه روزنامه و نه پایگاه خبری؛ رسانه او شیشه مغازه اش است، همان قدر ساده، همان قدر شفاف! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، روی شیشه مغازه اش نوشته: خدا به خیر بگرداند، باز وزیر خارجه انگلیس، باز دیدار با ظریف، باز ایجاد اغتشاش، باز فتنه جدید! .

این ها حرف های یک بازاری دغدغه مند است که از قضا مانند ما خبرنگاران، کار رسانه ای می کند، اما نه سایت دارد، نه روزنامه و نه پایگاه خبری؛ رسانه او شیشه مغازه اش است، همان قدر ساده همان قدر شفاف! خودش هم تحلیلگر است، هم دبیر، هم سردبیر و هم مدیر مسؤولِ تمام تحلیل هایش! دفترش اما یک مغازه در محله ای متوسط است؛ او حتی میز ندارد، کسی چه می داند شاید رمز موفقیتش همین است که پشت میزنشین نیست! با دستی پیچ و مهره و لوازم یدکی می فروشد، با دست دیگرش برای رهگذران و مشتریان تحلیل می نویسد، از اقتصاد و سیاست داخلی، بین المللی و از دغدغه های انقلابی اش می نویسد.

تمام لحظات پیروزی انقلاب را در ذهن دارم ماجرا این طور شروع می شود که نوشته های پشت شیشه یک مغازه فروش لوازم یدکی موتورسیکلت در خیابان مجلسی مشهد، نظرم را جلب می کند.

نزدیک تر می روم، با خواندن تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اخبار روز جامعه پشت شیشه های این مغازه، کنجکاو می شوم بدانم صاحب این ایده خلاق چه کسی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغازه داری که هنوز اعلامیه های انقلابی می نویسد/ رسانه او شیشه مغازه اش است

مغازه داری که هنوز اعلامیه های انقلابی می نویسد/ رسانه او شیشه مغازه اش است