مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 16:362018-12-15اجتماعي

اتصال فاز 4 پردیس به آزادراه تهران- پردیس


پروژه اتصال فاز 4 به آزادراه به منظور رفع گره ترافیکی و دسترسی آسان به آزادراه تهران- پردیس آغاز شده است.

- کوروش گلریز شهردار پردیس ظهر امروز در حاشیه بازدید از شاخه شمالی آزادراه تهران پردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس با اعلام خبر آغاز پروژه اتصال فاز 4 به آزادراه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که طی ماه های اخیر همشهریان ما در پردیس و شهروندان بومهنی را آزار داده بلاتکلیفی احداث شاخه شمالی آزادراه تهران پردیس بود.

وی با اشاره به مکاتباتی که از طریق شورای ترافیک شهرستان، شهرداری و شورای شهر با اداره راه برای حل مشکل تردد و گره ترافیکی این منقطه انجام شد، افزود: دو طرح از طریق معاون عمرانی شهرداری تهیه و به اداره راه تحویل شد که یکی از این دو طرح به تصویب رسید و اجازه ساخت به شهرداری داده شد.

شهردار پردیس ادامه داد: این پروژه از فاز 4 پردیس و انتهای میدان امام رضا (ع) در نقطه دور برگردان آخر به مسیری روبه روی اداره صنعت معدن و تجارت ختم و به صورت مستقل به آزادراه تهران-پردیس متصل خواهد شد تا کمک زیادی به کاهش بار ترافیکی این منقطه کند.

وی تصریح کرد: شهروندانی که با ورود به شهر بومهن و عبور از این نقطه به آزادراه تهران-پردیس و سمت تهران حرکت می کردند، به صورت مستقیم از این مسیر به آزادراه دسترسی خواهند داشت که گامی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فاز 4 پردیس به آزادراه تهران- پردیس

اتصال فاز 4 پردیس به آزادراه تهران- پردیس