مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 15:552018-12-15اجتماعي

محرومیت رانندگان مسافربری بجنوردی از مسافر به علت تکمیل نشدن کنار گذر شمالی


رییس رانندگان و دارندگان ناوگان مسافربری خراسان شمالی گفت: تکمیل نشدن کنار گذر شمالی رانندگان مسافربری بجنوردی را محروم از مسافر کرده است.

- محمدحسن محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که ساخت پروژه کنار گذر شمالی چندین سال است که آغاز شده است اما هنوز به پایان نرسیده است، افزود: تکمیل نکردن این پروژه سبب شده که ناوگان مسافربری شهرهای شمال از داخل شهر بجنورد عبور کنند در نتیجه 40 درصد مسافران این شهر با این ناوگان جابجا می شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر امکانات اندک موجود در پایانه مسافربری موجب شده تا مسافران برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری به پایانه مراجعه نکنند و به مسیرهای عبور خودروها مراجعه کنند که این امر به ضرر شهرداری، راننده و هم شرکت مسافربری است.

رییس رانندگان و دارندگان ناوگان مسافربری خراسان شمالی تصریح کرد: مراجعه نکردن مسافر به پایانه مسافربری موجب شده تا هر راننده و یا مسافر یک نرخ کرایه اعلام کنند که این امر موجب متضرر شدن سه گروه مذکور است.

محمدی یادآور شد: اگر شهرداری تاکسی عمومی و یا اتوبوس های خط واحد را در مسیر پایانه مسافربری قرار دهند مسافران برای استفاده از ناوگان حمل و نقل برون شهری به پایانه ها مراجعه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت رانندگان مسافربری بجنوردی از مسافر به علت تکمیل نشدن کنار گذر شمالی

محرومیت رانندگان مسافربری بجنوردی از مسافر به علت تکمیل نشدن کنار گذر شمالی