مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 15:512018-12-15فرهنگي

قوه قضاییه به فیلم های برتر جشنواره عمار جایزه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی قوه قضاییه، جایزه میزان امسال از سوی اداره کل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه به برگزیدگان نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که فیلم هایی با مضمون آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی ، - معاونت فرهنگی قوه قضاییه امسال با اختصاص دو جایزه میزان و صبر در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی قوه قضاییه، جایزه میزان امسال از سوی اداره کل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه معاونت فرهنگی قوه قضاییه به برگزیدگان نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که فیلم هایی با مضمون آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی ، ارتقای فرهنگ قانونگرایی و ارتقای جایگاه دستگاه قضایی در افکار عمومی ساخته باشند تعلق می گیرد.

همچنین ستاد ملی صبر نیز به برگزیدگان نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که فیلم هایی با مضمون توسعه فرهنگ صلح، بخشایش و رضایت (صبر) و احیای فرهنگ حل اختلاف و میانجی گری ساخته باشند جوایزی را اهدا خواهد کرد.

به سازندگان سه فیلم نخست برگزیده در هر موضوع از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه جایزه سه روز اقامت و پذیرایی در مشهد مقدس تعلق خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه به فیلم های برتر جشنواره عمار جایزه می دهد

قوه قضاییه به فیلم های برتر جشنواره عمار جایزه می دهد