مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 15:012018-12-15دانش

بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر کرد+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که در تاریخ 21 آذر 1397، با حضور آیت الله دکتر محقق داماد عضو فرهنگستان علوم، دکتر سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، - بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر کرد+ تصاویر بانک پاسارگاد برای یازدهمین سال متوالی، از نفرات اول تا سوم آزمون سراسری، در 5 رشته آزمایشی تقدیرکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که در تاریخ 21 آذر 1397، با حضور آیت الله دکتر محقق داماد عضو فرهنگستان علوم، دکتر سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، اعضای هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه خاتم، جمعی از استادان دانشگاه ها، مدیران بانک پاسارگاد، نفرات برگزیده کنکور سراسری سال 97 و سال های گذشته و خانواده آنها در محل دانشگاه خاتم برگزار شد، از نفرات اول تا سوم کنکور سراسری تجلیل شد.

بر اساس این خبر، بانک پاسارگاد ضمن اهدای 25 هزار سهم بانک به نفرات اول، 17 هزار و 500 سهم به نفرات دوم و 12 هزار و 500 سهم به نفرات سوم، ماهیانه مبلغ 660 هزار تومان تا هر زمان که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، به حساب این عزیزان واریز خواهد کرد.

رییس هیأت امنای دانشگاه خاتم: علمی مفید است که باعث حل مشکلات شود آیت الله دکتر محقق داماد در این مراسم ضمن تبریک به ملت ایران به دلیل آنکه در آینده از دانش نفرات برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر کرد+ تصاویر

بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر کرد+ تصاویر