مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 13:452018-12-15پزشكي

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد/ قدردانی از خدمات دکتر خالدی فر


دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مجید شیرانی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکمی از سوی دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، دکتر مجید شیرانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد معرفی و منصوب شد.

متن این حکم که به امضاء و تایید وزیر بهداشت رسیده، به شرح زیر است: جناب دکتر مجید شیرانی استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود و در چارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط این جانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید: تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی اقدام لازم در زمینه تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد/ قدردانی از خدمات دکتر خالدی فر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد/ قدردانی از خدمات دکتر خالدی فر