مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 13:452018-12-15اقتصادي

توقیف خودرو ، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی


هر چند افزایش نرخ جرایم، در بازدارندگی از وقوع جرایم موثر خواهد بود ولی توقیف خودرو بهتر از جریمه ها یا برخوردهای دیگر تاثیرگذار است.

- "توقیف خودرو"، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی رییس پلیس راهور خوزستان گفت: هر چند افزایش نرخ جرایم، در بازدارندگی از وقوع جرایم موثر خواهد بود ولی توقیف خودرو بهتر از جریمه ها یا برخوردهای دیگر تاثیرگذار است.

سرهنگ منصور جمشیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر افزایش نرخ جرایم رانندگی در کاهش جرایم، اظهار کرد: مطمئنا افزایش نرخ جریمه در بازدارندگی از ارتکاب جرایم تاثیرگذار خواهد بود، همان گونه که سال های گذشته با افزایش نرخ جریمه شاهد تاثیرگذاری آن در کاهش جرایم بودیم.

وی افزود: همه برخوردهای پلیس با متخلفان یک نوع جریمه محسوب می شود و توقیف خودرو و جریمه نقدی، برخوردهای پلیس راهنمایی و رانندگی در برابر ارتکاب جرم هستند.

جمشیدی با اشاره به تاثیر انواع برخوردها در کاهش جرایم رانندگی بیان کرد: توقیف خودرو بهتر از جریمه ها یا برخوردهای دیگر در بازدارندگی تاثیرگذار بوده است.

رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به علت جرایم رانندگی، گفت: بیشترین جرایم رانندگی به علت سرعت و سبقت غیرمجاز رخ می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودرو ، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی

توقیف خودرو ، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی