مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 12:252018-12-15فرهنگي

برگزاری منتخبی از هفتمین دوره 10 روز با عکاسان در تبریز


اختتامیه هفتمین همایش 10 روز با عکاسان ایران با حضور عکاسان و مدیران هنری عصر جمعه 23 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هفتمین همایش 10 روز با عکاسان ایران، در این مراسم از سه عکاس زنده یاد شاهرخ حاتمی، هادی شفاییه و عباس عطار تجلیل شد و فیلم های کوتاهی درباره این عکاسان پخش شد.

در این مراسم با حضور سیف الله صمدیان؛ رییس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران و مجید ناگهی؛ دبیر هفتمین همایش 10 روز با عکاسان ایران از حامیان این دوره 10 روز با عکاسان قدردانی شد.

در این بخش از هادی مظفری؛ مدیرکل هنرهای تجسمی، مجید رجبی معمار؛ مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، مجید مسچی؛ مدیر موسسه سینما شهر، عباس اسدی؛ مدیر شرکت سامان، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برای حمایت از این دوره 10 روز با عکاسان ایران با اهدای لوح قدردانی شد.

در ادامه مراسم با حضور هادی مظفری؛ مدیرکل هنرهای تجسمی، سیف الله صمدیان؛ رییس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران و مجید ناگهی؛ دبیر هفتمین همایش 10 روز با عکاسان ایران از انجمن های تخصصی عکاسی تقدیر شد.

در این بخش از انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن عکاسان خانه تئاتر، انجمن صنفی عک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری منتخبی از هفتمین دوره 10 روز با عکاسان در تبریز

برگزاری منتخبی از هفتمین دوره 10 روز با عکاسان در تبریز