مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 12:112018-12-15سياسي

پرواز پرنده های صلح از دست های کوچک سمنان به سراسر دنیا+عکس


معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ارسال پرنده های صلح ساخته شده توسط کودکان سمنانی به سراسر دنیا خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پویا محمودیان پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هم اندیشی معاونان صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه کودکان خالق پرنده های صلح، همیاران کوچک صنایع دستی ایران نام نهاده شدند، اظهار کرد: این کودکان با دستان کوچکشان پرنده های سفالی صنایع دستی را خلق کردند و پیام های سرشار از صلح و دوستی را به سراسر جهان منتشر می کنند.

وی گفت: پرنده های سفالی نماد پیامی از کودکان این سرزمین است و از سایر کودکان و مردم دنیا برای حضور در ایران، تجربه جاذبه ها و صنایع دستی کشور دعوت می کنند.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تأکید بر اینکه این پرنده ها حاوی دعوت جهانیان به صلح هستند، افزود: در حرکتی نمادین و در برنامه رونمایی از این پرندگان با حضور رییس جمهوری، 20 هزار پرنده ساخته شد و به همراه پیامهایشان به سراسر جهان ارسال می شوند.

محمودیان با اشاره به توزیع این پرنده ها در سفارت آلمان و در قالب برنامه خیریه، گفت: پروژه پرندگان صلح صنایع دستی به صورت نمادین در سایر استان های کشور نیز اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز پرنده های صلح از دست های کوچک سمنان به سراسر دنیا+عکس

پرواز پرنده های صلح از دست های کوچک سمنان به سراسر دنیا+عکس