مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 11:512018-12-15سياسي

رضوانی: پرونده های قضایی «شستا» با جدیت پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی فر مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت که امروز (شنبه 24 آذر ماه) برگزار شد، - مدیرعامل شستا گفت: تمام پرونده های حقوقی شستا با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رضوانی فر مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت که امروز (شنبه 24 آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه گذار خارجی یکی از برنامه های ما در شستا است، اگرچه شرایط جامعه به گونه ای است که نشان می دهد جذب سرمایه خارجی سخت است، اما گستردگی مجموعه شستا این اجازه را به ما می دهد.

وی افزود: برای ارتقای شفافیت شخصا اعتماد دارم که شفافیت ارائه گزارش نیست، بلکه شفافیت افزایش سرمایه و بازده اقتصادی است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: برخی از مورادی که به شستا وارد می شود ناشی از بی اطلاعی است و با راه اندازی سیستم BI شفافیت در این مجموعه افزایش پیدا کرده است.

رضوانی فر تصریح کرد: در فضای رسانه ای اگر جایی نامی از ناکارآمدی اقتصادی و فساد برده می شود، در کنار آن نام شستا را می برند که درست نیست و ما باید این نگاه را تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: پرونده های قضایی «شستا» با جدیت پیگیری می شود

رضوانی: پرونده های قضایی «شستا» با جدیت پیگیری می شود